• Gárdony

Pályázatok

Aktuális pályázatok | Korábbi pályázatok

Pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére

Beküldési határidő:  2020. június 19. 12:00



Gárdonyi Polgármesteri Hivatal

                       

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Gárdonyi Polgármesteri Hivatal

pénzügyi ügyintéző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

19. Pénzügyi és számviteli feladatkör

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az államháztartás rendje szerinti számviteli, pénzügyi, gazdálkodási és könyvvezetési feladatok végrehajtása az ASP Integrált Számviteli Rendszerben az Önkormányzat és Intézményei vonatkozásában. Közreműködés a havi adatszolgáltatás, mérlegjelentés és beszámoló készítésében.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Magyar állampolgárság,

        Cselekvőképesség,

        Büntetlen előélet,

        Főiskola, felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.,

        Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

        Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

        mérlegképes könyvelői szakképesítés,

        Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,

        Tárgyi eszköz analitika és vagyonkataszter vezetése - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

        Felhasználói szintű ASP rendszer ismerete,

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

        a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy vele szemben a Kttv. 85-86. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn

        motivációs levél

        három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány

        nyilatkozat, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez, továbbításához,

        végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata

        a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott fényképes szakmai önéletrajz

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2020. július 20. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. június 19.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: GRD/10056/2020 , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintéző.

 

        Személyesen: Gárdonyi Polgármesteri Hivatal Jankovics Zoltánné jegyző, Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. .

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. július 10.

 

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2020. június 1.



Fel