• Gárdony

Pályázatok

Aktuális pályázatok | Korábbi pályázatok

Pályázati kiírás adóügyi ügyintéző munkakör betöltésére

Beküldési határidő:  2021. szeptember 10. 12:00



Gárdonyi Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése
alapján
pályázatot hirdet
Gárdonyi Polgármesteri Hivatal
Hatósági Iroda Adócsoport
Adóügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű 2021.09.25.-2024.05.17. –ig tartó közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:
Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.

Ellátandó feladatok:
Az Önkormányzati adóhatóság feladatkörébe tartozó adónemek kivetése, adózók nyilvántartásba vétele, adóbevallások feldolgozása, adókönyvelés, kérelmek döntésre való előkészítése, ellenőrzés, végrehajtás és adók módjára történő behajtások.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Adóigazgatási feladatok ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Főiskola, a 29/2012. Korm. rend. 1. sz. melléklet 14. pontjában foglalt I. besorolási osztályban meghatározottak szerint (Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak
ügyintézői vizsga,
• Közigazgatás területén, helyi önkormányzatnál szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
• Kttv. 84-87. §-aiban foglalt együttalkalmazási és összeférhetetlenségnek való megfelelés és erről szóló nyilatkozattétel vállalása

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
• Gyakorlott szintű ASP adó szakrendszer ismerete,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy vele szemben a Kttv. 85-86. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn,
• motivációs levél,
• három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
• nyilatkozat, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes
adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
• végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata,
• a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott
fényképes szakmai önéletrajz.

A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. szeptember 10.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Valler Csaba nyújt, a +3630/2359233 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal címére történő
megküldésével (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: GRD/10535-1/2021 , valamint a munkakör megnevezését: Adóügyi ügyintéző.

• Elektronikus úton Jankovics Zoltánné, jegyző részére a onkormanyzat@gardony.hu E-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2021. szeptember 24.
 


Fel