Tájékoztató ügyfélfogadás szüneteltetéséről
2021.03.04. 15:11
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy az Országgyűlés által meghosszabbított veszélyhelyzet időtartama alatt a koronavírus járványra tekintettel a Gárdonyi Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás továbbra is szünetel. Ügyfeleink csak az ügyintézővel történő egyeztetés nyomán, az ő engedélye alapján, maszkban léphetnek be a Városháza épületébe.Ezen időszakban ügyfeleinkkel telefonon, elektronikusan (e-mailben, hivatali kapun) és postai úton tartjuk a kapcsolatot.

Elérhetőségeink az alábbiak:


22/355-122, 355-370, 570-028, 570-100

            Adóügyek: 30/235-9233, 30/839-0015

                               Valler Csaba (adócsoport vezető) - 22/355-480

            Igazgatási ügyek: 30/353-8784

                                Buzainé Lóth Ágnes – 22/570-136

                                Görögné Fehér Katalin – 22/570-135

            Anyakönyvi ügyek: 30/963-8779, 70/262-0592, 22/570-095

            Építési ügyek: Keilbach János, Szabó Zsolt – 22/570-001

            Műszaki ügyek: Rauch Gabriella – 22/570-135

            Közterület-felügyelet: Tratnyek Miklós – 06/20-283-2613

 

Általános tájékoztatás: 30/859-4110, 22/570-235, 22/570-237, 22/570-094

 

 

E-mail címeink:

onkormanyzat@gardony.hu

titkarsag@gardony.hu

bejelentes@gardony.hu

 

A küldemények a Városháza ajtajánál található postalábába is bedobhatóak.

Mindannyiunk egészsége érdekében kérem szíveskedjenek a fenti korlátozó rendelkezést betartani.

 

                                                                                                                      Jankovics Zoltánné

                                                                                                                                jegyző

Fel