Tájékoztató a Polgármesteri Hivatal ügyintézési rendjéről
2020.05.06. 14:41

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatalban a veszélyhelyzet időtartama alatt is zavartalanul folyik az ügyintézés, a munkatársak telefonon, e-mailben elérhetőek. A személyes ügyfélfogadás – ellenkező rendelkezésig – továbbra is szünetel. Az ügyfelek kizárólag az ügyintéző engedélye alapján, előzetes telefonos egyeztetés után léphetnek be az épületbe, ez alatt maszkot kell viselniük.  


 

A postán beérkező és a városháza postaládájába bedobott iratokat legalább 4 napra továbbra is karanténba helyezzük.

Telefonos elérhetőségeink:    22/355-122, 355-370, 570-028, 570-100

         Adóügyek:            30/235-9233

                                     30/839-0015

         Igazgatási ügyek:   30/353-8784

         Anyakönyvi ügyek: 30/963-8779

Általános tájékoztatás:    30/859-4110

                                      22/570-235

                                      22/570-237

                                      22/570-094

E-mail címek:

onkormanyzat@gardony.hu

titkarsag@gardony.hu

A fenti intézkedések Mindannyiunk egészségét szolgálják.

Vigyázzunk Magunkra és Egymásra!

 

                                                                                                   Jankovics Zoltánné

                                                                                                            jegyző

Fel