Közlemény a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásának szüneteléséről
2020.03.16. 14:34

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus járvány miatt a Gárdonyi Polgármesteri Hivatalban 2020. március 16. napjától a személyes ügyfélfogadás – a halotti anyakönyvi ügyintézés kivételével - határozatlan időre szünetel.

Ezen időponttól Ügyfeleinkkel telefonon, e-mailben, elektronikus ügyintézés útján és postai úton tartjuk a kapcsolatot.


 

Az egyes eljárásokhoz kapcsolódó iratokat a városháza bejárati ajtajánál lévő postaládába be lehet dobni. Mindenkit kérünk, hogy az iratokon tüntesse fel telefonszámát és e-mail címét a kapcsolattartás érdekében.

Telefonos elérhetőségeink:    22/355-122, 355-370, 570-028, 570-100

           Adóügyek: 30/235-9233

                            30/839-0015

         Igazgatási ügyek: 30/353-8784

         Anyakönyvi ügyek: 30/963-8779

Általános tájékoztatás: 30/859-4110

                                   22/570-235

                                   22/570-237

                                   22/570-094

E-mail címek:

onkormanyzat@gardony.hu

titkarsag@gardony.hu

 

Megértésüket köszönjük!

 

                                                                            Jankovics Zoltánné

                                                                                     jegyző

Fel