• Gárdony

Pályázati felhívás pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére

2015.08.26. 15:44
A Gárdonyi Polgármesteri Hivatal (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.) a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv. alapján pályázatot ír ki pénzügyi ügyintéző munkakör álláshely betöltésére.

 

Pályázati felhívás pénzügyi ügyintéző munkakör álláshelyére

A Gárdonyi Polgármesteri Hivatal (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.) a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv. alapján pályázatot ír ki pénzügyi ügyintéző munkakör álláshely betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű időtartam, 6 hónap próbaidő kikötésével.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Fejér megye, 2483 Gárdony, Szabadság út 20-22.

Ellátandó feladatok: Kontírozás; főkönyvi könyvelés; beszámoló készítése; részvétel a költségvetés elkészítésében; részvétel a tárgyi eszközök és kis értékű tárgyi eszközök nyilvántartásának vezetésében; gazdasági statisztikák elkészítése; egyéb nyilvántartási feladatok elvégzése; a pénzügyi információs rendszerben adatszolgáltatás; gazdasági előkészítő, adminisztratív, beszámolási és adatszolgáltatási tevékenységekben való részvétel; kincstári adatszolgáltatás; banki feladatok; pénzügyi nyilvántartások vezetése.

Képesítési feltételek: A 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet - a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól – alapján az I. besorolási osztályban:

Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a 2011. évi CXCIX. tv. 1. számú mellékletének rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
  • mérlegképes könyvelői szakképesítés
  • költségvetési szervnél szerzett legalább 3-5 év szakmai gyakorlat, amely tartalmazza a 2014-es évet is

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-         CT-EcoSTAT számítógépes program, Word, Excel, internetes alkalmazások ismerete,

-         Államháztartási méglegképes könyvelői végzettség,

-         Közigazgatási alap-, illetve szakvizsga megléte,

-         Tárgyi eszköz nyilvántartásban szerzett gyakorlat,

 Pályázattal kapcsolatos határnapok:

 A munkakör betölthető: a pályázat elbírálását követően azonnal.

 A pályázat benyújtásának határideje: a KSZK honlapján való elsődleges közzétételtől számított 30. nap.

 A pályázat részeként benyújtandó íratok, dokumentumok:

-       a közszolgálati tisztviselők személyi irataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó egyes szabályokról szóló 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 8. §-ában foglaltak alapján a Kormányrendelet 1. sz. melléklete szerinti formában meghatározott önéletrajzot,

-       iskolai végzettséget igazoló dokumentumok másolata,

-       3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,

-       nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázatot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik.

 A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatot zárt borítékban postai úton, vagy személyesen kell benyújtani, Kovácsné dr. Bozsoki Kornélia, a Gárdonyi Polgármesteri Hivatal jegyzője részére (2483 Gárdony, Szabadság út 20-22. címre), „pályázat pénzügyi ügyintéző munkakörre” feltüntetésével.

A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítást nyújt: Szabóné Vereczkei Anikó pénzügyi csoportvezető 30/499-9643

Fel