Tájékoztatás személyes ügyfélfogadás szüneteléséről
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a koronavírus járvány miatt a Gárdonyi Polgármesteri Hivatalban 2020. november 11. napjától a korábbiak szerinti személyes ügyfélfogadás határozatlan ideig szünetel. Az ügyfelek személyes megjelenésére kizárólag csak az ügyintézővel telefonon, illetve e-mail-ben történt előzetes egyeztetést követően kerülhet sor.
Fenti rendelkezés alól kivételt jelentenek a halotti anyakönyvi ügyintézés céljából érkező ügyfelek.
Ezen időponttól az ügyfélfogadás fenti korlátozása mellett Ügyfeleinkkel telefonon, e-mailben, elektronikus ügyintézés útján és postai úton tartjuk a kapcsolatot.
Az egyes eljárásokhoz kapcsolódó iratokat a városháza bejárati ajtajánál lévő postaládába is be lehet dobni. Mindenkit kérünk, hogy az iratokon tüntesse fel telefonszámát és e-mail címét a kapcsolattartás érdekében.